بیل: در مجموع از عملکردم راضی ام؛ امشب کمی بدشانس بودیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیل: در مجموع از عملکردم راضی ام؛ امشب کمی بدشانس بودیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیل: در مجموع از عملکردم راضی ام؛ امشب کمی بدشانس بودیم

گرث بیل، بازیکن ولزی رئال مادرید که به شدت در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است، در برابر یوونتوس فرصت هایی را داشت که با بی دقتی از دست داد.

طرفداری- به گزارش goal.com، گرث بیل در پایان دیدار رئال مادرید در برابر یوونتوس که با حذف سفید پوشان مادریدی همراه بود، تاکید کرد که باید ضربات آخر خود را بهبود ببخشد. این صحبت ها درحالی انجام شد که رئال مادرید با کسب یک تساوی در برابر یوونتوس، از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، باز ماند. در این دیدار، درحالی که بیل چند فرصت خوب گل‌زنی را از دست داد، آلوارو موراتا برای یوونتوس و کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید گل زدند. بیل نیز پس از پایان بازی، در جمع خبرنگاران، گفت: 

در فصل جاری، من بسیار از موقعیت های گل‌زنی را از دست داده ام. احساس می کنم که در مجموع خوب بوده ام، اما در ضربات نهایی کمی مشکل دارم که این مشکل برای فصل آینده باید مرتفع شود. در برابر یوونتوس نیز من کمی بدشانس بودم. در این دیدار، ضرباتی از من که معمولاً به گل تبدیل می شدند، به گل تبدیل نشدند و در کل شب خوبی برای من رقم نخورد. فکر می کنم ضربه سری که در دهانه دروازه زدم، بهترین فرصتی بود که از دست دادم. در آن صحنه، نتوانستم آنطور که باید روی توپ مسلط شوم و همین عامل باعث شد تا فرصت از دست برود. 

این بازیکن 25 ساله، در ادامه صحبت های خود، با اشاره به انتقادات از او، قول داد که در فصل آینده، بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارد. 

در این فصل، با فراز و نشیب هایی رو به رو شدم. اما احساس می کنم که در کل عملکرد خوبی را داشته ام. چیزی که شما را نمی کشد، شما را قدرتمند تر می کند. از این فصل چیزهای زیادی یاد گرفتم و فصل آینده بهتر خواهم شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.